ثبت نام ایران‌خودرو: طرح فروش فوری پارس، پژو 206، پژو 207، سمند LX اعلام شد
نوشته شده توسط : ساحل

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

 

فروش فوری ایران خودرو
 

 

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - 22 مهر 99 [به روز رسانی]

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.
در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.
تاریخ و نحوه ثبت نام:
این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.
فرآیند ثبت نام:
مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.
مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.
مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.
نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.
نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.
شرایط عمومی بخشنامه:
1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نمايد و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دريافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نيز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت سك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.
نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .
نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.
زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

 

 

 

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به پایان رسید + آمار [به روز رسانی] - مهر 99

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

  • وانت آریسان (تعداد افراد ثبت نامی: 65،796 نفر)
  • رانا پلاس (تعداد افراد ثبت نامی:  650،137 نفر)
  • سورن پلاس (تعداد افراد ثبت نامی:  1،366،585 نفر)

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

طرح جدید‌ فروش فوق‌العاده ایران خودرو - مهر 99 [به روز رسانی]

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

 

 

 

اعلام قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه 3 ماهه سوم سال 99 [به روز رسانی] - مهر 99

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

 

 

 

کسانی که در قرعه کشی خرید خودرو برنده نشوند، 5 روزه به پولشان می‌رسند - مهر 99  [به روز رسانی]

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

شرایط پلاک فعال برای خانوار در ثبت‌نام فروش فوق‌العاده برداشته شد - شهریور 99 [به روز رسانی]

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت:

تا پایان سال هر 2 هفته یک بار، طرح واگذاری حدود 152 هزار خودرو را برگزار می‌کنیم و 10 درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.

در حال حاضر فقط موضوع پلاک فعال شخص متقاضی مطرح است و شخص متقاضی ثبت نام نباید پلاک فعال داشته باشد.

16 هزار نفر از برندگان محصولات ایران‌خودرو مشخص شدند - شهریور 99 [به روز رسانی]

مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

در این طرح که پنج محصول پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ اس دی، پارس با موتور ایکس یو ۷ و سمند ال‌ایکس با موتور ایکس یو ۷ عرضه شده، بیش از دو میلیون و پانصد هزار متقاضی اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، ۱۶ هزار نفر براساس ظرفیت هر خودرو، برای ثبت‌نام قطعی و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۵۰ درصد نیز بعنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

اسامی نفرات برگزیده پس از تایید نهادهای ناظر، در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان تا پنج‌شنبه این هفته ۲۷ شهریورماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند، در صورت عدم واریز، نسبت به جایگزینی افراد از لیست ذخیره اقدام خواهد شد.

گفتنی است، طبق تصویب وزارت صمت، در نیمه دوم امسال، ۱۱۰ هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو از طریق فروش فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به بازار عرضه خواهد شد. افزون بر این، برنامه ‌های پیش فروش محصولات با موعد تحویل یک سال و بیشتر از یک سال نیز ادامه خواهد داشت.

منبع:

https://digiato.com/article/1061091





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: